فاطمه ناز فاطمه ناز ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
حنانه یاسحنانه یاس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

✿فاطمه ناز ثمره عشق من و حامدم✿

برای تو عزیزترینم

1392/10/8 19:46
نویسنده : مامان
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من

تو تنها مرهم برای دردهای بی کسی های منی فاطمه نازم . گاه با خودم فکر میکنم اگر نبودی چگونه قادر به تحمل این همه فشار زندگی بودم ؟

دختر با محبت و صبورم خوشحالم که هستی  و با دستهای کوچکت به دادم میرسی و هر گاه خسته ام و بغض گلویم را میگیرد با لبخند پر معنا و زیبایی سعی میکنی آرامم کنی .

دلم میخواهد هرگز غم و رنج دنیا به دلت راه نیابد و همیشه شاد باشی و بخندی

تو لبخند خدایی به من بهانه ی بودنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان السانا
22 دی 92 11:32
سلام گلم عزیزم دختر بچه ها واقعا درد مامانو میدونن حس میکنن مخندن شیطونی میکنن صورت ادمو نگاه میکنن. میگن خدا هر کی رو دوس داره بهش دختر میده
مجله اینترنتی ژاو
27 بهمن 92 14:07
با سلام دوست عزیزمن سارا هستم. مطالب خانوادگی قشنگی نوشتی واقعا خسته نباشی.خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنی تا همیشه تو پیوندای هم باشیم .جای یه هدر قشنگ ازبچه ی ناز و قشنگت خالیه .میتونی تماس بگیری.نمونه کار همون وبلاگ خودمون هست با یه طراحی ناز برای شما