فاطمه ناز فاطمه ناز ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
حنانه یاسحنانه یاس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

✿فاطمه ناز ثمره عشق من و حامدم✿

ღ ❤✿تولدت مبارک هستی من و بابایی✿❤ღ

1392/9/3 18:25
نویسنده : مامان
2,849 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام و صد سلام به همه ی دوستای عزیزم که همیشه به یادمونن

امروز بهترینه بهترین روز دنیاست واسه من و آقایی گلم

امروز روزیه که خدا قشنگترین فرشته ی دنیا رو به من حامد جونم هدیه داد و زندگیمون و سراسر شادی کرد

دقیقا یک سال پیش مثل امروز در شب تاسوعای امام حسین (ع) بود که شما نازدونه مامان به لطف خدای مهربون و بزرگ صحیح و سلامت به دنیا اومدی و حالا امروز بعد از گذشت یک سال می تونی خودت به تنهایی رو پاهای کوچولوت بایستی و من و بابایی رو غرق شادی کنی .

"فاطمه ناز" 

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم .

 

 

شب تولد گل دخترم چند تا از دوستای من و آقایی اومدن خونمون و یه مهمونی کوچولو واسه خانم طلا گرفتیم . اینم عکساش ...

 

 

اینک از هنرنمایی های مامان واسه قند عسلش که البته خیلی جالب نشد .

 

 

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره


نم نم عشق و مستی از آسمون میباره


تولدت مبارک ای گل گلدون من


هزار سال زنده باشی ، بسته به تو جون من

پسندها (1)

نظرات (28)

نگاری
4 آذر 92 23:41
تولد تولد تولدت مبارک 100 سالی کوچولوی من
سارا
4 آذر 92 23:47
تولد تولد تولدت مبارک...من اولین نفربودم که اولین تولدفندق تووبلاگ تبریک گفتم.بزرگ شدبهش بگی حتما..بوووووس محکم ازلپاش
مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنونم که بازم لطف کردی بهمون سر زدی چشم حتما بهش میگم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
5 آذر 92 8:37
تولدت مبارک خانوم گل
مامان ملینا
5 آذر 92 8:40
امروز روزیست که باغ جهان خرسند است چون در این روز شكوفه اي شکفت سال روز شکفتنت مبارک
مامان ملینا
5 آذر 92 8:41
فاطمه جان ان شالله همیشه در کنار مامان وبابای مهربونت خوشبخت و موفق باشی .
مامان آلما
5 آذر 92 10:34
------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ تولدت مبارک عزیزم. ایشالا صد ساله شی و کنار مامان و بابای خوبت با خوشحالی زندگی کنی و به همه ارزوهات برسی
مهسا مامان نورا
5 آذر 92 10:38
وای خدای من یه عالمه تغییر بعد از این همه مدت جونم خاله تولدت مبارک انشاله 120 ساله شی بابا معلوم بود کجا بودین هر روز سر میزدم اما خبری نبود از شما ؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به یادمونی راستش یه مدته خیلی گرفتارم زیاد وقت نمی کنم بیام نت
مامانی غزل جوون
5 آذر 92 10:59
مبارکت باشه عزیزم ایشالله همیشه همیشه شاداب باشی گلم بازم به غزلکم سر بزن خوشحال میشیم
مامان
پاسخ
سلامت باشی عزیزم چشم حتما. اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
مامان مانی جون
5 آذر 92 14:57
گل قشنگم اولین سال شکفتنت مبارک الهی همیشه سلامت باشی و سایهء مامان و بابای مهربونت بالای سرت باشه
اکرم مامان رها
5 آذر 92 19:40
وای وای خدا چه دخملک نازی تولدت مبارک
مامان سینا
5 آذر 92 19:41
سلام عزیزم ولاگ قشنگی دارین تبریک میگم با افتخار لینکتون میکنم خانم خانما تولد یک سالگیت مبارک
مامان سینا
5 آذر 92 19:42
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدید
مامان حنانه زهرا
5 آذر 92 22:31
تولدت مبارک
ژاله مامان آیدا
5 آذر 92 23:06
تولدت مبارک عزیزم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
6 آذر 92 10:18
تولد دختر نازتونو تبریک میگم عزیزم انشالله 120 سالگیشو جشن بگیرید
وحید
6 آذر 92 20:58
سلام شرمنده بخاطر این تاخیر بیش از حد تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککککککککک فنچ خودمه دیگه جای من این وسط خالی بود. ایشالا سال دیگه
ارلا
6 آذر 92 21:28
روی شما به سرخی انار. شب شما به شیرینی هندوانه ، لبتان مانند پسته خندان ، عمرتان به بلندای شب یلدا، و غم هایتان به کوتاهی روزش باد .
مامان الناز
10 آذر 92 15:40
تولدت مبارک عسلی خاله
خاله نصیبه
11 آذر 92 13:26
سلام خواهری تولد نفس خاله مبارک همیشه.خدا میدونه چقدر اونشب دله منو محسنم تنگه فاطمه ناز بود اما ... . بگذریم ... . من و محسنم همیشه برای شما و فاطمه نازم آرزوی بهترینها رو داریم.انشاا... تولد 100 سالگیشو همه باهم جشن بگیریم .
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی ایشالا به زودی تولد قند عسل شما
بهار
11 آذر 92 23:53
قالب وبلاگ کاملا سفارشی و بدون تکرار برای کوچووتون تقویم اختصاصی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
M:M ܓܨ☆
15 آذر 92 18:53
سلام خوبي؟؟ وبلاگت خوبه منم يه وبلاگ عکس دارم دنيايي ازعکس هست بيا ونظربذارخوشحال ميشم راستي براي تبادل لينک لينک کن منو وخبربده لينک کنم منتظرتما راستی میتونم وبلاگت روبه بالای 5000هزار بازدیدبرسونم خبربده http://www.boyeharam.ir/
مامان سینا
15 آذر 92 19:55
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی دارین تولد دردونتون هم مبارک خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
مامان زینب
15 آذر 92 20:00
تولدت مبارک خانمی .انشاالله همیشه شاد سرحال و البته موفق باشی .
مهناز
16 آذر 92 22:15
سلام.ببخشید من تازه اومدم تو وب پیغامتونو دیدم. تولد فاطمه جونو دیر میتونم تبریک بگم.انشالا 100ساله بشه. عذر خواهی منو بپذیرید....
مامان ملینا
17 آذر 92 11:11
مامان فاطمه پس کجایید؟؟؟؟؟؟کم پیدا شدین؟؟؟؟؟ خوب بود . دوست جونم با دو پست جدید برفی آپیم تشریف بیارین
مامان سینا
19 آذر 92 0:57
http://sina89.niniweblogcomاینم آدرسمه
ارشیا
18 تیر 93 1:45
تولد گلت مبارک
سجاد
26 مرداد 93 22:09
چقدرررررررر جالب احسنت به اون خانمی که حجابشو رعایت کرده گرچه دیگران نکردن ولی اون حجابشو با این حال حفظ کرده اگه متاهله خوشا به حال شوهرش واقعا