فاطمه ناز فاطمه ناز ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
حنانه یاسحنانه یاس، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

✿فاطمه ناز ثمره عشق من و حامدم✿

اندر احوالات این روزای عسل بانوی من

1392/11/20 6:45
نویسنده : مامان
700 بازدید
اشتراک گذاری

به لطف خدای بزرگ و مهربون فاطمه نازم ١٤ ماهگیشو به سلامت پشت سر گذاشت و الان تو ١٥ ماهگیه

 

هر چی بگم از شیرین کاری هاش کم گفتم

غذاشو خودش میخوره و قاشق دستش میگیره , وقتی میخواد آب بخوره خودش لیوانو میگیره ولی بعد از خوردن چپش میکنه رو زمین .

 

کمکه من و باباییش سفره میندازه و ظرفا رو جمع میکنه و تا آشپزخونه میبره ,

وقتی میخوایم بریم بیرون میره سره کمدشو لباساشا میاره که تنش کنیم

کوله شو که میندازه نمیذاره در بیاریم و تا وقتی بخوابه یا حواسش پرت نشه از رو شونش پایین نمیاره

میره تو حیاط و از پله ها بالا میره و تا میخوایم بفهمیم چی شد رسیده پشت در خونه مامان جون

 

 

جلوی آیینه که میذاریمش تا خودشو میبینه شروع میکنه به بوسیدنه خودش تو آیینه

 

 

چند شب پیش واسه اولین بار یه کاری کرد که از تعجب نزدیک بود شاخ در بیارمو و از خنده دل درد شدم ,  از مهمونی اومده بودیم و جوراب شلواریه طلا بانو رو درآورده بودم و تو آشپزخونه داشتم ظرفا رو میشستم  که یه هویی صدای بوس کردنه فاطمه ناز و از تو هال شنیدم که داشت یه چیزیو میبوسید , حامدم سرگرمه کار با کامپیوتر بود و حواسش به دخمل ه نانازه مامان نبود منم با خودم گفتم حتما داره عروسکشو می بوسه و دوباره سرگرمه شستن ظرفا شدم .

بعد از اینکه کارم تموم شد متوجه شدم هنوزم داره یه جایی یا چیزی رو می بوسه , از آشپزخونه اومدم بیرون و دیدم جیگر طلا گه تازه خال های رو زانوشو کشف کرده از ذوق داره می بو ستشون .

حالا منو میگی موندم ببوسمش با بخندم !؟قلب خنده

به تازگی دو تا از دندون کرسی های پایین فرشته کوچولوی من در اومده و حالا ١٠ تا دندون داره .

یاد گرفته خودش لباساشو بپوشه و در بیاره و وقتی میخوام کمکش کم کلی ناراحت میشه ماچ

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

عمه جون!
20 بهمن 92 21:34
الهی عمه فداش بشه! هرچی بگم کم گفتم!قربون قدوبالاش که اینقده نانازه. واقعا ابراز احساسات ازاین فضای مجازی سخته! بببببببببووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس واسه فاطمه نازجونم! مامانی گلش دستت بی بلا که عکساشو برامون می ذاری و شیرین کاریاشو می نویسی! عمه جون فاطمه ناز
y & l
28 اسفند 92 11:45
ای جاان راستی حتما به این ادرس برید فک کنم بتونید دوستای خوبی پیدا کنید. http://tahoorabaran.blogfa.com/