فاطمه ناز فاطمه ناز ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
حنانه یاسحنانه یاس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

✿فاطمه ناز ثمره عشق من و حامدم✿

بزرگ شدن فرشته ی من

1393/4/4 13:42
نویسنده : مامان
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت همه ی دوست جونیا و هوادارای دختر گلم و مامانش

شرمنده خیلی وقته نیستیم , اوضاع خیلی بهمریخته است و حسابی درگیرم وقت نمی کنم بیام نت و وبلاگامو به روز کنم .

اول از همه با یک ماه و یک روز تاخیر 18 ماهگی عزیزترینم مبارک

                          همه بهانه ی من                       تویی ترانه ی من

                                      همه امید و هستی                    تویی یگانه ی من

 

 

وقتی عروسکم چادر میذاره ...

 

نازنینم همیشه با خدا باشی الهی

دوست دارم

 

پسندها (7)

نظرات (12)

خاله سانی
4 تیر 93 15:38
ای جونم عزیز دلم خیلی بهت میاد عزیزمممممم ناز بودی نازتر شدیمرسی که به وبلاگ بنیتا سر زدیدبا افتخار لینکتون میکنم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم منم شما رو لینک کردم از آشناییت خیلی خوش وقتم
عمه جون
4 تیر 93 18:43
الهی فدای نفسم بشم که اینقده خوشگل ونازه! دست مامان گلشم دردنکنه که مارودرجریان شیرینی های فاطمه نازقرارمیده!
مامان
پاسخ
قربون تو خواهر گلم ممنون که اومدی کاش اینجا بودی و از نزدیک میدیدی
مامان ماني جون
4 تیر 93 19:14
وااااااااااي تو كي اينقد خانوووم شدي كه چادر سر ميكني يه فندوق بودي هااااااااا چه عجب بابا كم پيدايين خوشحال شديم آپيدي ببوس فاطمه جونو
زهره مامان مرسانا
8 تیر 93 0:09
مرسی که به وبلاگم سر زدید دختر نازی دارین خدا حفظش کنه
مامان لیلی
8 تیر 93 9:00
الهی!!!!!!!!!! چه نازه این گل دختر........براش اسفند دود کنین با اجازه لینک شدی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم منم شما رو لینک میکنم با افتخار
مـ ــریـــ ـــــم
8 تیر 93 11:12
ای جونم چ بانمکی تو فینگیییییییل . چادرشووووووووووووووو عزیزم شما لینک شدید .
مامان
پاسخ
ممنون گلم شما لینک شدید .
مامان و بابا
12 تیر 93 0:02
عزیز دلم چقدر ماه میشه تو چادر،دوست خوبم ممنون از نظر پر محبتت کلی انرژی گرفتم خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم فاطمه خانم رو ببوس ........بازم ممنون
مامان و بابا
12 تیر 93 0:04
راستی عزیزم با تبادل لینک موافقم شدید ...........لینک کردم شمارودوست خوبم
مامان
پاسخ
ممنون از لطفت دوست گلم منم شما رو لینک میکنم
دختربارون
16 تیر 93 19:28
اوخی چه نازه این فرشته کوچولو الهی زنده باشه هر دوتا وبتون لینک شد مرسی که سر زدین
مامان
پاسخ
ممنون که اومدی شما هم لینک شدی
فاطمه(من و همسرم و یه دنیا خوشبختی)
27 تیر 93 19:29
ای جووونم چادرشو نگاااااااااااااا. ماشالله
سجاد
26 مرداد 93 22:06
چقدر حجاب بهش میاد
مامان حلما
23 شهریور 93 14:32
ای جانم...