فاطمه ناز فاطمه ناز ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
حنانه یاسحنانه یاس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

✿فاطمه ناز ثمره عشق من و حامدم✿

لحظه های ناز با فاطمه ناز

1391/9/20 13:02
نویسنده : مامان
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

الهی که مامان فدای دستای کوچولوت بشه نازنینم

دست خوشگل فاطمه ناز

عاشق عشق بازی های تو و دخترمونم همه کسم

وقتایی که فاطمه ناز باباییشو حسابی خسته میکنه دو تایی اینجوری خوابشون میبره

لالا کردن عسل بانوی مامان با باباییش

خیلی دوست دارم دختره نازم

فاطمه ناز

فاطمه ناز بانو فقط بغل باباییشو دوست داره و آروم میگیره

عاشقانه های فاطمه ناز و باباییش

خدایا ممنونم واسه همه ی مهربونیا و لطفت به من

لالای جوجوی مامان و بابا

فقط باید بهش خنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدید

شیرین کاری فاطمه ناز بانو

آرامش قلب من و بابا جون تویی دختره خوشگلم

فاطمه ناز

لبای کوچولوتو مامان بخوره شیرین عسلم

فاطمه ناز خاتون

الهی قربون اون خنده ی ناز و ملیحت برم فاطمه ناز خاتون عسلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

خنده ی فندق مامان

هر چی بگم از کارا و شیرین کاریاش کمه

فقط باید خوردش تا فهمید چقدر جیگر و خوشمزه ست

مامانو دیوونه کردی با خوشگلیات گل بانوی نازم

 

 بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

فروغ
18 آذر 91 14:56
چه جوجوی نازی چقدم شبیه مامانشه‏!‏‏!‏ خدا حفظش کنه
سارا
18 آذر 91 23:07
وااای وااای...من که دیوونه شدم چقدنازه...این قدسروصداکردم همه اومدم این تپل ماروببینن...ای وااای من... حتماواسش اسپند دودکن..بوسشم بکن محکم
الهام مامان یاسی طلا
19 آذر 91 8:32
الهیییییییی چه دخمل نازی


ممنون عسیسم
مانی محیا
19 آذر 91 8:38
عزیزم نازی. خدا نگهش داره
سپیده
19 آذر 91 8:44
عجیجم. نانازی. چقدر این دخملت نانازه. ماشالله. خدا حفظش کنه http://koodakeman91.niniweblog.com/
علامه كوچولو
19 آذر 91 9:21
الهي چدر نازه
خدا حفظش كنه ماشاءالله
مامان جون لينكتون كردم


منم لینکت کردم
دختر کویر
19 آذر 91 9:45
سلام من عاشق دستای نی نی هام با اون عکسی که چشاش بازه ... قربون اون چشمای مشکیش دست مامیشم درد نکنه واسه عسکایی که انداخته
vica
19 آذر 91 11:26
ای جانم.چقدر نازه عزیز دلم
مامان کوروش
19 آذر 91 12:32
قدمش مبارک باشه عزیزم انشا.. سلامت باشه
مامان صدف
19 آذر 91 13:52
واااااااااااای چه جوجویی. مبارکتون باشه. واقعا" خیلی نازه. از طرف من ماچش کن.
مامان صدف
19 آذر 91 13:56
تا میتونی ازش فیلم و عکس بگیر که این روزا مثل برق و باد میگذره.


باشه حتما
خودم که سیر نمیشم از نگاه کردنش
عسل
19 آذر 91 16:04
الهی الهی من دورش بگردم
یه اسپند برای دختر گلم دود کنی هاااااااااااااااااااااااااااااااااا
ووووووووووووووی خیلی گوگولیه مبارک باشه
برای منم دعا کن این لحظه ها رو تجربه کنم

انشاالله
الهی که خدا به همه از این نعمت بینهایت لذت بخشش بده

عموووووو
19 آذر 91 20:50
از همین الان تاکید می کنم هیچکی حق نداره به لپاش دسن بزنه ....... ماله منن
-----------
به بابای تنبلشم بگو به جای اینکه بخوابه مواظب باشه کسی به لپاش دست نزنه .............
--------------------
فقط اجازه داری لپاشو از دور نگاه کنی جان عمو جون


lمهري جووون
19 آذر 91 20:52
واااايييييي چقدر شبيه مامان آقا حامده خيلي ناز و بانمکه عزيزم
گلی
20 آذر 91 9:01
ماشاا... چه دخملی! ولی خودمونیما سنگین و با وقاره! پا نمیده....
مامان ماني جون
20 آذر 91 10:36
قربونت برم نانازم
ای بابا از این عکسای خوشمزه نذار دیگه ما ضعف میکنیم
بوس واسه فاطمه جون ناز گل

ممنونم عزیزم
بازم بهمون سر بزن

مامان آویسا
20 آذر 91 13:17
قدمش پر خیر برکت
کاکل زری یا ناز پری
20 آذر 91 13:19
وااااااااااااااااااااای الهی قربون این فندق برم منننننننننننننن خدا حفظش کنه ماشاالله نازییییییییی جوجوی نااااااااااااز ممنونم که خبرم کردی من لینکتون می کنم

ممنونم
منم شما رو لینک کردم

نسیم
20 آذر 91 13:45
قدمش مبارک باشه ماشا...خییییییییییییییلی نازه دخملت
مامان ساینا
20 آذر 91 14:09
ای جونم این فندق کوچولو رونگاه کنای جونم ماشالله چقدر نازه واقعا اسمش شایستشه
من با افتخار لینکتون کردم به ما هم سر بزنید

سلام
منم شما رو لینک کردم

♥ مامان آینده ♥
20 آذر 91 14:30
سلام عزیزم...!!

خوبی؟!قدم نورسیده مبارک.........!

ماشالله چه دخمل ناز و خوشمزه ای.......!!

خدا حفظش کنه....

ممنونم که به وبم اومدی.......

خواهش میکنم
متشکر از نظر لطفت

سارا
20 آذر 91 17:43
مامان عاشق
20 آذر 91 21:57
ای نازمممممممممم ماشالا به این خانم
مامان ساجده
21 آذر 91 13:57
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
مامان عسل
21 آذر 91 14:37
هزار ماشالا انشالا همیشه سلامت و خوشحال باشه
مامان ملینا
21 آذر 91 17:22
سلام مامان فاطمه .عاشقه اسم فاطمه هستم .خدا حفظش کنه .چه عکسای خوشگلی هم گرفتی .هزاران بوسه برای فاطمه خانم.خانم.خانم.
vica
22 آذر 91 0:21
خانومی واقعا نینیتونو دوس دارم.عاشقشم.خیلی نازه.کاش از نزدیک میدیدمش


ممنون
عکساشو زود به زود میذارم که ببینی
مامان ترنم کوچولو
22 آذر 91 7:23
ماشالله قدمش مبارک انشالله همیشه ی عمرش سلامت باشه
مامان ملینا
22 آذر 91 9:35
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


اومدم دیدم
نانا و نینی جون
22 آذر 91 9:57
ای جان قربونش برم
تولدت مبارک فاطمه نازناری من
خاله قربونت بشه


ممنونم
معصومه
22 آذر 91 12:57
سلام عزیزم.قدمش مبارک باشه. خدا حفظشم کنه چه دختر نازو خشگلی...فرشته کوچولوی خالشه.. راستی ممنون که بهم سر زده بودین.منم دعا کنین..
نازی
22 آذر 91 13:38
عزیزم جه ناز وکوجولو زنده باشه
مامان درسا
22 آذر 91 16:48
سلام دخمل خیلی نازی داری،خدا براتون ببخشه. در ضمن من شما رو لینک کردم
مامان گیسوجون
23 آذر 91 11:17
ماشاا... هزار اا.. اکبر
سارا
23 آذر 91 23:42
مامان رادین
25 آذر 91 14:08
مبارکه قدم دختر گلتون... ایشالا روزهای خوبی در کنار همدیگه داشته باشید ... تقدیمی از طرف مامان و رادین
نفس مامان و بابا
25 آذر 91 17:36
ما شالاه چه فندق نازی!قدمش خیر باشه و پر برکت.اگر مایلید تبادل لینک کنیمhttp://ninijoon91.niniweblog.com
مامان نگار
26 آذر 91 14:09
واش واش واش چه دخملی چه چیزی تبریک می گم عزیزممممم انشاا.. هزارساله و نامدار باشه خانمییی. خیلی خواستنیه این فاطمه ناز خانوم.
نسرین خاله اسما
27 آذر 91 21:58
چقد نازه دخمله همیشه با این خوشی انشالله
ممنون که به وبلاگمون سر زدید

خواهش عزیزم

نانا و نینی جون
28 آذر 91 13:43
سلام
عزیزکم
زود بیا زنبیلتم بردار بیا ببین چی هست
منتظرم نذاریا


باشه حتما میام

نازی
29 آذر 91 3:05
سلام عزیزم چه دختر نازی خدا انشالله برات نگهش داره از همینجا میبوسمش
lمامان ماهان
3 بهمن 91 10:31
سلام فاطمه جون تولدت مبارک ..راستی عزیزم ،تولد ماهان جونمم 3 آذر.

سلام
ممنون از حضورت
خیلی خوشحالم که دوست جونیه جدید دخترم روز تولدش با عسلم یکیه
خدا گل پسرتو واست سلامت نگه داره

مهسا مامان نورا
4 خرداد 92 22:09
عزیزمی خاله تو واقعا نازی قشنگمیهعالمه بووووووووووووووووووووس