فاطمه ناز فاطمه ناز ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
حنانه یاسحنانه یاس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

✿فاطمه ناز ثمره عشق من و حامدم✿

اولین روزهای هشت ماهگی و سرزدن دندون های جواهر مامان

1392/4/9 21:32
نویسنده : مامان
638 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه

دیشب وقتی داشتم به عسل بانو غدا میدادم متوجه شدم دندونه سمته چپ پایین فاطمه نازه جیگرم سر زده  . منم سریعا به عمه جونش خبر دادم تا حسابی ذوق کنه

امروزم واسه اولین بار تونست از پله جلوی در آشپزخونه بالا بیاد و منو  حسابی حیرت زده کرد .

جاتون خالی  اگه بودین و میدیدین که چه شیرین بازی هایی میکنه .  الان که دارم وبلاگشو آپ میکنم حدودا ١٠ متر و سینه خیز اومد و  خودشو رسوند بهم

رفته زیره صندلی و داره خرابکاری میکنهخنده

نمیدونم دیگه از دسته خرابکاریاش چی کار کنم و به کجا پناه ببرم

تو بگیر بگیره اسباب کشی و شلوغ پلوغی های خونه اینم حسابی داره واسه خودش کیف میکنه و همه چی و بهم میریزه .

ماچقلبعاشقتم عاشقانه ترینمماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان درسا
15 تیر 92 15:29
دندونت مبارک نازنینم.
مامان درسا
22 تیر 92 16:22
دندونات مبارک
مامان ماني جون
28 تیر 92 16:48
مبارك باشه عزيزم هم مرواريدت و هم سينه خيز رفتنت مامان جونتو اذيت نكني ها بوس
مهسا مامان نورا
29 تیر 92 21:25
مبارک مبارک دندونت مبارک خاله یه سر به وبم میزنی رای نیاز دارم
مامان آرتین
30 تیر 92 23:09
عزیزم رویش مرواریدات مبارک

قربون شما
ممنون که اومدی

مامان ملینا
31 تیر 92 8:36
مبارکه عزیزم.راستی مامانی رو محکم گازش بگیر که اینقدر ذوق زده شده
diamond
31 شهریور 92 16:53
ماشالا خدا حفظش کنه معلومه ازش از اون وروجکاستااااااااا