فاطمه ناز فاطمه ناز ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
حنانه یاسحنانه یاس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

✿فاطمه ناز ثمره عشق من و حامدم✿

دو ماهه شدنت مبارک هستی من و بابا

1391/11/3 10:05
نویسنده : مامان
582 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود روزا میگذرن و ازشون فقط خاطرات باقی می مونه . خاطره هایی که شاید دیگه هرگز تکرار نشن ,

دو ماه با همه ی شیرینیا و بی خوابیاش مثل برق و باد گذشت و عزیزترینمون دو ماهه شد . تو این مدت لحظه هایی رو تجربه کردم که قابل وصف نیستن و فقط می تونم بگم از روزی که مادر شدم لذت بخش ترین حس دنیا رو دارم . در کناره هم نفسه زندگیم و میوه ی عشقمون خوشبخت ترینم و از خدای بزرگ واسه همه ی داده ها و نداده هاش متشکرم .

 

خدا جونم خودت حافظ و نگهداره حامد و فاطمه نازم باش 

 

جیگر طلا

 

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

من و عشقم
3 بهمن 91 9:26
سلام عسلم ، وااااااااای خدای من چقد نفسه خوبی خانومی ؟ دست مامان درد نکنه که عکسای شمارو میزاره که ما ببینیم چقد بزرگ شدی ماشاا... خانوم شدی خدا ببخشتش بهت خواهر عزیزم
مامان حلما
3 بهمن 91 10:19
سلام خانمی خیلی نازی عزیزم خدا برای مامان و بابات نگهت داره الهی هزار سال
lمامان ماهان
3 بهمن 91 10:26
سلام دوست عزیز و جدیدم،امیدوارم حال شما و فاطمه ناز و حامد جون خوب خوب باشه از آشناییتون خوشحال شدم ..ماهانی عاشق عکسای دختر خوشگلت شده از دور بوسسسسسسسسش می کنم ..مواظبش باش مامانی مهربونش
مامان یاسمن ومحمد پارسا
3 بهمن 91 10:33
عزیزم چقد ه تو نازی
مامان یزدان
3 بهمن 91 12:27
مامان یزدان
3 بهمن 91 12:39
عزیزم من از اون وبلاگت هم لذت بردم.
انشالله سه نفری در کنار هم با خوبی خوشی زندگی کنید.

ممنون از لطفت
منم واسه شما از خدای متعال همینو می خوتم


مامان مانی جون
3 بهمن 91 14:50
دو ماهگیت مبارک خانومی دیگه بزرگ شدی ها بخواب که مامانت بی خوابی نکشه
saba
3 بهمن 91 15:38
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان درسا
6 بهمن 91 0:26
چقدر ناز شده.
نازنین زهرا
6 بهمن 91 17:37
سلام مبارکه انشالله بذار تاتی تاتی بیافته دل می بره
نازنین زهرا
6 بهمن 91 17:44
لینک شدی عزیزم
مامان ملینا
7 بهمن 91 12:42
ای جونم چقدر نار می خندی گلممممممم سلام دوست عزیز______$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
مامانی طهورا
7 بهمن 91 14:06
سلام عزیزمهربون ممنونم که اومدین پیشمون خداوند دختر نازتون حفظ کنه
مامانی رادین دردونه
7 بهمن 91 17:59
سلام خوشمل خانم 2 ماهگیت مبارک عروسک ناز
مریم (مامان ثناجون)
8 بهمن 91 18:08
چه دخمل قشنگی خیرش را ببینید انشااللهخاله جون مرسی که به ما سر زدید...
negar
10 بهمن 91 17:27
salam man az webloge 2gholoha sar az inja dar avordam webeton ghashange ishala hamishe khosh bashin
vica
12 بهمن 91 22:13
آمین... خدا حفظش کنه
خاله ی آبنبات
18 بهمن 91 22:07
سلام چه نازه این فاطمه ناز خانم ماشالله
هیراد و عمه لیلاش
20 بهمن 91 19:20
وای چه نی نی عروسکیه خدا حفظش کنه
mobina
20 اسفند 91 23:04
akhey azizam kheyli dust daram az nazdik bebinamesh o bebosamesh darsam kheyli sangin shode kamtar vaght daram sar bezanam az tarafe man bebusesh