فاطمه ناز فاطمه ناز ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
حنانه یاسحنانه یاس، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

✿فاطمه ناز ثمره عشق من و حامدم✿

تولدت مبارک هدیه خدا

1393/9/3 10:42
نویسنده : مامان
893 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم مامانو ببخش که امسال به خاطره یه سری مشکلات و از همه مهمتر نبود اینترنت نتونستم واست تولد وبلاگی بگیرم و اونطور که شایسته ی توست از تو و بودنت قدردانی کنم .

همه کس من و بابا تولدت مبارک الهی که به لطف خدا و ائمه اطهار به سلامت بزرگ شی و عاقبت بخیر .

همیشه و همه جا پشتتم مامانی , زندگیتو بکن و غصه هیچ چی و نخور , من و بابا هیچ وقت بعد خدا تنهات نمی ذاریم .

 دوست دارم

                          دوست دارم

                                                    دوست دارم

                                                                          دوست دارم تا خود خدا

پسندها (2)

نظرات (3)

غزاله
10 دی 93 0:20
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم.میشه شما هم بیاین وچندتا تبریک بذارین؟؟ ممنونم
naria
29 دی 93 19:23
با سلام طراحی،چاپ و برش استیکر برای اطاق کودک و نوجوان با طرح های کارتونی دخترونه و پسرونه برای دیدن نمونه طرح ها و دانلود کاتالوگ از این وبلاگ دیدن فرمایید. www.stikers.blogfa.com با تشکر
مامان ملینا
1 بهمن 93 13:21
سلام فاطمه جووونم .با کلی تاخیر خاله جون تولدت مبارک باشه عزیزم.